Forbedr sexlegetøj ved at komme med dine forslag

03 December 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Den eneste måde, man som sælger og skaber af sexlegetøj kan vide, om man har at gøre med et godt produkt, man skal fortsætte med at levere til kunderne eller stoppe med at lave i butikkerne og for den sags skyld få fremstillet, er, hvis kunderne kommer med feedback dertil.

Ofte ender man desværre i den situation, hvor man tænker, at intet nyt er godt nyt, hvilket skal forstås i den forstand, at hvis kunden er glad, så hører man ikke noget.

Men så ved man jo ikke, om produktet er decideret perfekt, eller om kunden må se sig til takke med det eller bare ikke er den type, der kan lide at komme med negativ feedback.

Derfor bliver man nødt til at sørge for at opfordre kunderne til at komme med tilbagemeldinger på produkterne og sige, at det er for deres – og andres – bedste og ikke bare for bagmændene, der vil tjene flere penge.

Så er vi jo ikke ude i, at man skal forsøge at fange folk ind og spørge tilfældige på gaden, hvordan deres forhold til sexlegetøj er, for hvis de allerede har handlet hos en på for eksempel Purepleasure.dk, så har man mulighed for at sende opfølgende mails blandt andet.

Dette kan være alt fra at bede kunderne om at abonnere på ens nyhedsbreve, give dem anbefalinger på nettet og ikke mindst komme med tilbagemeldinger på det produkt, som der er købt.

Den slags kan man bede om at få fortalt i et spørgeskema, hvor man selv har formuleret spørgsmålene, og så giver man plads til, at kunderne selv kan tilføje noget til sidst.

Og ikke mindst skal man også skrive, hvor lang tid det vil tage at give den feedback – og det skal helst være så kort tid som muligt – så folk har mulighed for at danne sig et overblik.

Lov eventuelt til slut en præmielodtrækning!

More articles